Gå til indhold
Sol, sommer og fri fragt ved køb over 499 kr ☀️
Sol, sommer og fri fragt ved køb over 499 kr ☀️

Reklamation

Hos Mini Monde Copenhagen ønsker vi kun at sende varer afsted, der lever op til vores høje kvalitetsstandarder.
 Skulle du alligevel opleve en fejl eller mangel på en vare, har du selvfølgelig ret til at reklamere.

🛠️ Hvad er dine rettigheder?
Som forbruger har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
 Reklamationen dækker fabrikations- og materialefejl, der opstår ved almindelig brug – og ikke fejl forårsaget af:
Forkert eller hårdhændet brug
Manglende vedligeholdelse
Almindelig slitage

📸 Sådan reklamerer du
Hvis du har modtaget en defekt eller fejlagtig vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt – gerne inden for rimelig tid og senest 2 måneder efter, du har opdaget fejlen.
For hurtig og effektiv behandling, bedes du sende følgende til info@minimonde.dk:
1. Ordrenummer
2. En kort beskrivelse af fejlen
3. Billeder, der tydeligt viser fejlen/skaden
4. Gerne et overbliksbillede af hele varen
Vi behandler din reklamation hurtigst muligt og kontakter dig med en løsning
– det kan være reparation, ombytning, prisafslag eller refundering, alt efter situationen.

📦 Skal varen returneres?
Hvis vi vurderer, at varen skal returneres, sender vi dig et returlabel.
 Varen skal sendes forsvarligt emballeret, og i så vidt muligt samme stand som modtaget.

ℹ️ Vigtigt at vide
Hvis varen er købt som gave, kan reklamationen stadig behandles – husk at oplyse ordrenummer eller navn på bestiller.

📬 Har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget vedrørende reklamation.

📧 info@minimonde.dk

Returpakken skal sendes til:
Mini Monde Copenhagen ApS
Langgade 16, 4800 Nykøbing Falster CVR: 43413139

 

Reklamation

Hos Mini Monde Copenhagen ønsker vi kun at sende varer afsted, der lever op til vores høje kvalitetsstandarder.
 Skulle du alligevel opleve en fejl eller mangel på en vare, har du selvfølgelig ret til at reklamere.

🛠️ Hvad er dine rettigheder?
Som forbruger har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
 Reklamationen dækker fabrikations- og materialefejl, der opstår ved almindelig brug – og ikke fejl forårsaget af: 
Forkert eller hårdhændet brug
Manglende vedligeholdelse
Almindelig slitage

📸 Sådan reklamerer du
Hvis du har modtaget en defekt eller fejlagtig vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt – gerne inden for rimelig tid og senest 2 måneder efter, du har opdaget fejlen.
For hurtig og effektiv behandling, bedes du sende følgende til info@minimonde.dk:
1. Ordrenummer
2. En kort beskrivelse af fejlen
3. Billeder, der tydeligt viser fejlen/skaden
4. Gerne et overbliksbillede af hele varen
Vi behandler din reklamation hurtigst muligt og kontakter dig med en løsning– det kan være reparation, ombytning, prisafslag eller refundering, alt efter situationen.

📦 Skal varen returneres?
Hvis vi vurderer, at varen skal returneres, sender vi dig et returlabel.
 Varen skal sendes forsvarligt emballeret, og i så vidt muligt samme stand som modtaget.

ℹ️ Vigtigt at vide
Hvis varen er købt som gave, kan reklamationen stadig behandles – husk at oplyse ordrenummer eller navn på bestiller.

📬 Har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget vedrørende reklamation.

📧 info@minimonde.dk

Returpakken skal sendes til:
Mini Monde Copenhagen ApS
Langgade 16, 4800 Nykøbing Falster CVR: 43413139
 

RING TIL OS

+ 45 22 66 03 79

Skriv til os

info@minimonde.dk

Følg os

Følg os på Instagram